torsdag 25 november 2010

Laget 2010-2011

Målvakt:

Namn: Erik Wetterskog
Artistnamn: Bestefar, Veckans skog

195 cm, 85 kg

Styrka: Är helt enorm i förhållande till målvaktsramen. Svaghet: Avståndsbedömningar

Kommunkamper/snitt insläppta mål/antal nollor: 16/1,68/2
Största stund i Kommunen: Straffräddingen mot FC Absinth vid ställningen 0-5
Favoriträtt: Tacos
Person i laget jag helst vill ligga med: Anders Svensson


Försvar:
Namn: Bebban
184 cm, 75 kg
Styrka: Timing Svaghet: Har ganska långt att åka till brommahallen
Kommunkamper/mål: 45/16
Största stund i Kommunen: Fyra mål i samma match mot Kenneth FC
Favoriträtt: Potatismos
Person i laget jag helst vill ligga med: -







Namn: tiam
177 cm, 87 kg
Styrka: Är oerhört respektingivande Svaghet: Stickiga tröjor och svett.
Kommunkamper/mål: 40/1
Största stund i Kommunen: Målet
Favoriträtt: Ketchup utan tillsatt socker
Person i laget jag helst vill ligga med: Filip Dalhamn




Mittfält:

Namn: Hallminho (El Capitano)
Artistnamn: Gurkish
151 cm, 3 kg
Styrka: Har en mogen/ung stil. Både på och utanför planen Svaghet: Oerhört förutsägbar
Kommunkamper/mål: 41/16
Största stund i Kommunen: Blåljuset från Bredäng till Södersjukhuset
Favoriträtt: Lussekatter
Person i laget jag helst vill ligga med: Bengtsson utklädd till Tuben.


Namn: Jens Kirketerp
Smeknamn: Jensa Kirketerp
181 cm, 80+ kg
Styrka: Vinner boll Svaghet: Tappar fart
Kommunkamper/mål: 30/0
Största stund i Kommunen: Proletären Jens slet fyra vintermånader på Kalmar kommuns gatu/park/träröjningsdepartement.
Favoriträtt: Raggmunk
Person i laget jag helst vill ligga med: -



Namn: Filip Dalhamn
Artistnamn: Dalarn’
178 cm, 74 kg
Styrka: Snabb, ettrig. Svaghet: 30 mållösa seriematcher talar sitt tydliga språk
Kommunkamper/mål: 30/0
Största stund i Kommunen: Slog en hörna under grussäsongen 2009 som var helt fantastisk. Helt fantastisk!
Favoriträtt: Weinerschnitzel med portvinsås.
Person i laget jag helst vill ligga med: tiam. ”han verkar vara en öm älskare”


Namn: Daniel Samuelsson
Artistnamn: Danielsson
183 cm, 70 kg
Styrka: Positionsspelet Svaghet: Förväntningarna på Danielsson är helt oproportionerligt stora. Detta kan ligga honom I fatet. Eller inte.
Kommunkamper/mål: 27/10
Största stund i Kommunen: Bronset!
Favoriträtt: Pizza med bea
Person i laget jag helst vill ligga med: ”Ville ligga med alla innan jag fick se er i duschen”

Anfall:
Namn: Paul Linderoth
Artistnamn: Pål
175 cm, 70 kg
Styrka: Ettrig, snabb Svaghet: Blir ofta ihopblandad med Filip.
Kommunkamper/mål: 29/3
Största stund i Kommunen: När Hallminho knä gick ur led, vilket betydde att jag fick spela centralt på mittfältet
Favoriträtt: Jag har nog ingen, men om jag verkligen måste bestämma mig, if push comes to shove så att säga så väljer jag kyckling!
Person i laget jag helst vill ligga med: En threesome med Filip och tiam vore nice!

Namn: Martin Birger Andersson
Artistnamn: Pip (Pojken i porten)
1884 mm, 860 hg
Styrka: Presterar bäst bakfull Svaghet: Huvudspelet, avslutet och bollbehandlingen
Kommunkamper/mål: 42/35
Största stund i Kommunen: Hattrick mot FC Söderort i sista seriematchen säsongen 2009-10
Favoriträtt: Vegetariskt – men är det verkligen gott???
Person i laget jag helst vill ligga med: Hallmish

Inga kommentarer: